KAMPANJA MLADI ZA MLADE


Promoteri kampanje – tim mladih uspešnih ljudi
Tim mladih uspešnih ljudi biće promoteri kampanje i učestvovaće u radio i TV emisijama, gostovanjima i intervjuima u štampanim i elektronskim medijima, u javnim debatama, tribinama i okruglim stolovima na omladinske teme. 
Tim mladih uspešnih ljudi će na osnovu ličnog iskustva i vrednovanja značaja strategije prema mladima, promovisati aktivno uključivanje mladih u društvo, realizaciju individualnih potencijala, korišćenje novootvorenih mogućnosti i postavljanje pitanja «šta je sa mladima?» u set pitanja koja su u našem društvu u fokusu interesovanja javnosti i medija.





TV i radio emisije
MLADI ZA MLADE predviđa izradu serijala TV i radio emisija MLADI ZA MLADE u trajanju od  20 - 30 minuta, koje će se baviti omladinskim temama u opštem smislu, ali i tematski biti posvećene svakoj od oblasti Politike za mlade u Crnoj Gori. U emisijama gostovaće promoteri kampanje – tim mladih i uspešnih, predstavnici pokrajinskih institucija, koordinatori radnih grupa u okviru Akcionog plana politike za mlade i mnogi drugi. Televizijske emisije realizuju se u saradnji TV stanicama u Crnoj Gori. Najvažniji cilj emisija jeste da podstaknu mlade na aktivno uključivanje u omladinske projekte i društvene procese i ponovo ih motivišu da pokušaju da ostvare sopstvene ciljeve.

Promotivni događaji
U okviru kampanje biće organizovani i muzički događaji za mlade, koji će okupiti nekoliko hiljada mladih ljudi na atraktivnim lokacijama u Crnoj Gori uz muziku i pozitivnu energiju preneti viziju MLADI ZA MLADE.

Promo materijali
·                     Mega plakat postavljen na mestima gde se mladi okupljaju: u srednjim školama i na fakultetima, inetrnet kafeima, omladinskim klubovima
·                     Nescafe brošura – brošura sa kesicom Nescafe, namenjena da zainteresuje mlade za Akcioni plan Politike za mlade i uputi ih na web portal www.mladi-me
·                     Radio spotovi opcija download
·                     TV spot opcija download
·                     MLADI ZA MLADE strana posvećena mladima u nekom od dnevnih  listova
·                     Muzički CD MLADI ZA MLADE - 10 pjesama sa najnovijih albuma deset bendova iz Crne Gore, koji su popularni među mladima, a žele da doprinesu animaciji mladih u kulturološkom i društvenom smislu.
·                     Vodič za mlade i multimedijalna prezentacija su namenjeni omladinskim organizacijama, organizacimama i institucijama za mlade, medijima, predstavnicima lokalne samouprave i privrednog sektora. Vodiče će prezentovati Akcioni plan Politike za mlade u Crnoj Gori, prava mladih i zakonske okvire koji utiču na mlade. Vodič i multimedijalna prezentacija na CD-u će se štampati i postaviti na portal www.mladi-me.

O ORGANIZACIJI
Asocijacija za Društveni Razvoj i Unapređenje Mladih
Asocijacija za društveni razvoj i unapređenje mladih NVO SOCIOMONT osnovana je 2006. godine i svoje aktivnosti je na početku rada bazirala na lokalnom nivou, da bi u proteklih godinu dana, razvojem kapaciteta prerasla lokalne okvire i uticaj proširila na drđžavnom nivou. SOCIOMONT je organizacija koja paralelno razvija četiri sektora delovanja:
·                     Mladi i društvo
·                     Edukacija
·                     Mediji
·                     Političko obrazovanje
Sektor Mladi i društvo bio je prioritet tokom postavljanja organizacije. Realizovane su promotivne aktivnosti za animaciju budućih članova organizacije, organizovani su koncerti u urbanim stambenim delovima i pokrenuta  kampanja za osnivanje Centra za razvoj talentovanih mladih iz oblasti kulture i medija (muzičke grupe, pozorišne trupe itd.)
Iz oblasti omladinskog sporta organizovan je projekat «Lopta na platnu» , nakon čega je nastavljeno sa sportskim aktivnostima projektom «Škola košarke», koji je u toku jedne sezone učenike osnovnih škola pripremao za aktivno bavljenje sportom. Realizovan je projekat pod nazivom «Olimpijski dani », uz prezentaciju sportova (streljaštvo, odbojka,  gimnastika, atletika, te kvan do, badminton itd) i TV prenose sportskih takmičenja sa Olimpijade.
U okviru sektora Mladi i društvo, članovi NVO SOCIOMONT aktivno su učestvovali u radim grupama za izradu Politike za mlade u Crnoj Gori: grupa za obrazovanje, zapošljavanje mladih, mobilnost i informisanje, aktivno učešće mladih, kultura i slobodno vreme mladih. SOCIOMONT se bavi promocijom potrebe za strategijom države prema mladima na lokalnom i nacionalnom nivou. Takođe, SOCIOMONT je lider kampanje promocije Akcionog plana politike za mlade – projekta MLADI ZA MLADE koji se realizuje u prvoj polovini 2010. godine i obuhvata medijsku kampanju koja se obraća pre svega mladom čoveku kao pojedincu, ali i celokupnoj javnosti. U okviru projekta SOCIOMONT tim postavlja portal za mlade na adresi www.mladi-me.blogspot.com.
sektor Edukacija kao prvi projekat je imao prikupljanje podataka i istraživanje o potrebama za edukacijom, kao i pravljenje baze podataka o adekvatnom kadru za sprovodjenje edukacija. Trenutno postoji saradnja sa velikim brojem profesora Univerziteta u Crnoj Gori, trenerima i timovima trenera iz različitih oblasti: marketing, izgradnja timova, timski rad, pregovaranje, lobiranje, izrada projekata, osmišljavanje idejnih rešenja i vođenje kampanja.
U periodu 2008 - 2010. godina NVO SOCIOMONT, zajedničkim aktivnostima sektora Mladi i društvo i sektora Edukacija, organizovao je više tribina u Podgorici i okolini, sa tematikom iz opšte edukacije mladih, položaja mladih u društvu i zdravlja mladih, među kojima su: (ne)aktivnost mladih, ima li posla za nas?, gde su mladi?, opasnosti od infektivnih oboljenja, HIV bolest XXI veka, prevencija bolesti zavisnosti i mnoge druge.

Političko obrazovanje kao sektor je takođe na početku realizovao istraživanje o potrebama za političkom edukacijom. Na osnovu dobijenih rezultata, kao i kontakata sa omladinskim organizacijama političkih partija, utvrđen je plan edukacija. Do sada je sproveden veći broj trening sesija sa mladim političarima. Takođe, NVO SOCIOMONT je u pregovorima sa CARE International da bude koordinator za Crnu Goru u dvogodišnjem programu edukacije podlmadaka političkih partija u regionu Balkana.
Sektor Mediji NVO SOCIOMONT je za vrlo kratko vreme, manje od godinu dana, prerastao u vodeći sektor organizacije. NVO SOCIOMONT je izdavač dva profesionalna i u ciljanim krugovima visokokotirana on line magazina:
·                     «Cafe SOCIOMONT» - koji se bavi promocijom turističkih i ugostiteljskih lokacija i kapaciteta u crnoj Gori, izlazi jednom u 45 dana i upravo je u štampi 8 broj magazina
·                     «ANZIS KARTA» - magazin o kulturi, kulturnim dešavanjima i turističkoj ponudi Podgorice, koji se publikuje dvomesečno, a do sada je objavljeno već 4 broja

ADURM Medija konstantno unapređuje zainteresovanost javnosti za teme vezane za kulturu, turizam i ugostiteljstvo u Podgorioci i šire u Crnoj Gori, nudi kvalitetnu i profesionalnu uslugu klijentima, inovira medijsko tržište izdavanjem specijalizovanih tematskih magazina. Pored unapređenja medijske strukture Crne Gore, ADRUM se bavi pitanjima (ne)postojanja turističke strategije Crne Gore.

Sektor Mediji takođe koordinira projekat internet portala «ONLINE» na adresiwww.mladi-me.blogspot.com , na kome besplatno, putem interneta, možete dobiti informacije iz različitih oblasti privrednog, NVO sektora i zabave, kao i usluge besplatnog e-mail naloga i servisa. Trenutno je u toku
promocija stranica portala www.mladi-me.blogspopt.com  namenjenih mladima.

Takođe, zajedničkim radom sektora Mediji i Mladi i društvo, realizuje se
·                     izrada stranica namenjenih interaktivnom online zapošljavanju mladih, povezivanjem poslodavaca i mladih koji traže zaposlenje u okviru portala www.mladi-me.blogspopt.com
·                     portal namenjen informisanju mladih www.mladi-me.blogspopt.comKONTAKT
E-mail: mladi-me@gmail.com
Tel: +381 69 590 433