Neću da budem savršena osoba?


Po čitave dane i čitave noći trudim se:
  • Da dobro izgledam, da budem zdrava i pametna.
  • I da me obožavaju.
  • I da budem zadovoljna.
I hrabra,
I načitana,
I savršena domaćica,
I fantastična u krevetu,
I da govorim strane jezike,
I da se bavim sportom,
I da poznajem umjetnost....

Molim vas, hoće li me neko zaustaviti?!
Neću da budem savršena osoba.

   
Pokušavate li da budete savršeni? Ako kažete „da", najbolje što možete učiniti jeste da u tome odmah odustanete. Odustanete,  jer to ide neminovno u smjeru iscrpljivanja. Bez obzira što vas u suprotno uvjeravaju mnogi ženski i muški časopisi - savršene osobe jednostavno ne postoje. Dan ima 24 sata i u tih 24 sata možete uraditi ograničeni broj stvari, pogotovu onih pametnih i korisnih.
Stoga, umjesto da trošite svoje vrijeme i energiju u pokušajima da budete savršeni, da igrate deset i više uloga, što je kao životni model unaprijed osuđeno na propast, razmislite što vam je u životu najvažnije i što zaista volite da radite i što želite biti. Tome posvetite najviše vremena i energije. Ostalo smanjite, svedite na najmanju mjeru ili potpuno izostavite.
Sve zahtjeve i očekivanja sa strane primajte s razumom.
Šumar, službenik, ribar, šef ili menadžer - jednako mogu uspješno osmisliti svoj život. I slavni i potpuno nepoznati jednako mogu biti srećni. Bogata osoba ima veće šanse da bude srećna ali i nesrećna, baš kao i „obični" ljudi.


Bill Gates

Radio sam ono u čemu najviše uživam. Budući da sam to volio, tome sam se potpuno posvetio i mnogo truda tome poklanjao. Stekao sam mnogo prijatelja koji se prema poslu odnose na sličan način.

Siguran sam da je raditi ono što volite velika sreća i vaš najbolji izbor.

Нема коментара:

Постави коментар

Ovdje upišite vaš komentar, pitanje ili poruku: